P2000Mobiel.nl 3 jaar

P2000Mobiel.nl staat vanaf 10-12-2008 online en bestaat daarmee vandaag precies 3 jaar!

Zoals jullie misschien al gezien hebben loopt jammer genoeg het aantal regio's terug die Ambulance en Brandweer meldingen plaatsen. Hier is helaas niets aan te doen.

Ondanks dit is het aantal unieke bezoekers per dag nog steeds aan het groeien en ligt het gemiddelde nu rond 5.000 unieke bezoekers per dag.
Daarmee zijn er in dit jaar totaal meer dan 5,5 miljoen pagina's geopend.

Hierbij wens ik jullie alvast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Reacties

Paul (21-04-12 16:38)
Ron (13-03-12 14:23)
Is het zo dat de meldingen vertraagd worden.
Paul (16-02-12 13:05)
Deze melding van een collegasite zie ik niet op p2000mobiel: 12:51:50 16-02-12 15 Prio 1 RIJSWIJK (RW) TNO LANGE KLEIWEG 137 Ongeval (niet gedefinieerd) 9090 4130 7620 7621 7680 Wetenschap / Laboratorium
Theo (14-02-12 14:35)
Vol trots kijk en lees ik deze website. Op mijn GSM maar ook thuis staat hij altijd aan, geweldig werk.
J. van der Heiden (02-01-12 14:36)
Graag zou ik in contact komen met de beheerder van de website om toestemming te vragen. Op wat voor manier kan ik in contact komen met de beheerder? De beheerder mag mij ook mailen als dit mogelijk is op het opgegeven email adres.

Met vriendelijke groet,

John van der Heiden
Paul (30-12-11 17:54)
Bedankt!
Beheerder (30-12-11 17:44)
Door onderhoud aan het stroomnet is er een onderbreking geweest. De meldingen komen inmiddels weer door. Excuses voor de overlast.
Enrico (30-12-11 17:34)
Sinds 14:03 uur ontvang ik op Rotterdam Rijnmond geen Lifeliners en Politie meldingen meer.
Andere regio's liggen ook plat wat ik kan zien.
Paul (30-12-11 17:00)
Nog gefeliciteerd! (haaglanden is al een uur zonder meldingen)
FLiTz (27-12-11 11:05)
veilige en gezllige feestdagen gewenst voor allen.
Gefeliciteerd met jullie 3 jarig jubileum, hoop dat jullie er minimaal nog 9,5 bij doen. Een 12,5 jarig jubileum toegewenst.
willem T (25-12-11 08:37)
van harte met jullie 3 jaarig bestaan
en hopelijk ook voor jullie een mooi en natuurlijk ook
een gezond en veilig 2012 toegewnst
E (19-12-11 17:36)
Gefeliciteerd! Jullie werk is fantastisch! Maak er graag gebruik van.
anita (18-12-11 23:54)
Gefelicieerd met jullie 3e verjaardag. Een geweldige app (site) ik hou alles in de gaten van mijn regio. Jammer dat de politie niet door komt. Fijne feestdagen en ga zo door!
jonnie (16-12-11 20:00)
Ook namens mij nog van harte! Heb het ook al eerder gevraagd,maar een app zoals alarmfase 1zou geweldig zijn.
mat (13-12-11 07:24)
Gefeliciteerd :)
wesley (13-12-11 03:37)
Echt de beste site voor 112 meldingen. zeer overzichtelijk en compleet. Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. pas op met vuurwerk ;)
Paul (12-12-11 00:00)
Super site!! Goed te lezen op de iphone!! Misschien inderdaad eens een app voor maken, zou een sjiek idee zijn.

Ga vooral door!!
Peter (11-12-11 19:17)
Proficiat. Geweldige site. Misschien een goed idee voor een app.??????
bart (11-12-11 14:13)
Grfeliciteerd ik kijk regelmatig opP2000 mobiel succes verder.
Enrico (11-12-11 01:15)
Van harte gefeliciteerd nog met jullie 3e verjaardag.
Ik heb jullie site elke dag bijna 16 uur per dag open staan op mijn regio ( 17 ) specifiek voor Politie en de LL en ben er zeer tevreden mee ook op mijn BlackBerry werkt het goed.

Alvast hele fijne feestdagen en een goed en vooral veilig 2012 gewenst en ga zo door.
Jur (10-12-11 23:21)
Top site kijk er veel op vriendelijke groet ambulance hulpverlener
Mathieu (10-12-11 21:13)
Van harte gefeliciteerd. op mij iDevices toch echt de meest overzichtelijke Site voor alarmeringen. Ga zo door!
Lars (10-12-11 20:40)
Proficiat mensen! Ga vooral zo door erg overzichtelijke site voor de iPhone ! Topperrrr!