Capcodes toegevoegd aan melding

Kleine update;
Om te kunnen zien via welke capcode(s) de melding is verzonden, is de gebruikte capcode nu bij elke oproep zichtbaar.

Reacties

Harrie Dumoulin (24-10-11 22:57)
Een wijzeging Capcode [1220844] MKA Midden en West Brabant ( Rapid Responder Waalwijk ) Is sinds kort Oosterhout NB ipv Waalwijk
tijmen (26-07-11 12:07)
Hallo,

Wie kan mij helpen aan de capcode van duikploeg brandweer Nijkerk?
Wytze (13-06-11 22:43)
@beheerder, het werkt idd bedankt!!

als je een regiokeuze hebt gemaakt, moet je deze wijzigen in KNRM, maar dan ben je de regiokeuze kwijt. Nu dus niet meer, Top geregeld!!!

gr,

Wytze

Beheerder (13-06-11 22:15)
@Wytze; als ik er even goed over nadenk, lijkt het mij inderdaad ook logischer dat deze berichten gewoon ertussen komen.
Bij deze is het aangepast!
Beheerder (13-06-11 22:11)
@Jan, bedankt voor de aanvulling.

@Wytze
De KNRM berichten worden niet altijd regiogebonden verstuurd.
Om alle KNRM berichten te kunnen bekijken raad ik de aangepaste weergave: KNRM aan.

Wytze (13-06-11 21:06)
Er kan een keuze worden gemaakt in regio's. in deze keuze regio kan o0ok de am/br/knrm/ll/pol apart worden aangevinkt. ik heb een keuze regio, met daar bij voorgaande aangevinkt. alles wordt ontvangen behalve de KNRM, terwijl hier wel degelijk meldingen voor zijn geweest. is dit een BUG-je of kan het niet anders? de andere aangevinkte ontvan ik wel namelijk

gr,

Wytze
jan (08-06-11 22:32)
Wijziging in capcode

18:12:50 08-06-11 23 POLI 2 vko letsel PANNINGEN VOSBERG
1001492 Politie Limburg-Noord ( Persinformatie )
Maarten (08-03-11 14:48)
Super bedankt!
Beheerder (07-03-11 17:25)
Sneller dan verwacht, zijn alle meldingen opnieuw gekoppeld.
Met verschillende testen, lijkt het erop dat het nu wel goed moet zijn.
Mocht je binnenkort toch weer dit probleem zien, dan hoor ik dat graag.
Beheerder (07-03-11 17:09)
@Maarten
Heb even onderzoek gedaan, en de oorzaak is gevonden in een script waar een klein foutje in zat.
Hierdoor werden de berichten aan veel oudere berichten "gekoppeld".
De fout in het script is opgelost, voor de nieuwe binnenkomende berichten.
De komende uren worden de koppelingen tussen de oudere meldingen hersteld.

Bedankt voor je melding.
Maarten (07-03-11 16:54)
De laatste tijd staan er vet veel meldingen niet op!
Ze komen wel allemaal binnen, maar sommige verdwijnen opeens na een minuut (als ik dan herlaad)!
Beheerder (04-03-11 22:58)
@Sander, bedankt voor je melding.
De capcode is alvast toegevoegd.
Sander (04-03-11 22:50)
Gelderland-zuid krijgt vanaf 7 Maart persvoorlichting via 0933350
Paul (13-02-11 23:10)
Fijn, Haaglanden is weer in de lucht!
Paul (13-02-11 22:50)
In Haaglanden zijn na 22.39 uur (13 feb) geen meldingen meer...
Roy (09-02-11 11:53)
Er staat al een hele tijd de capcode 0320908 in alszijnde LifeLiner 4, maar de LL4 wordt niet per P2000 gealarmeerd ;-) ook geen Noord, gewoon OvD-G :-) Dit moet hem zijn zo'n beetje:

0320908 MKA Veiligheidsregio Friesland (OvD-G)
jos (09-02-11 07:55)
dat is snel! complimenten.
Beheerder (08-02-11 20:23)
Aangegeven capcodes toegevoegd.
jos (08-02-11 20:15)
Ik mis persvoorlichting zuid limburg 1033215
marco (18-01-11 20:36)
waarom staan de meldingen voor de persvoorlichting van de politie regio utrecht er nog niet bij? Moeten jullie deze capcode nog invoeren? Hij is al zo,n 3 weken actief. Groet marco.

Beheerder (09-01-11 11:05)
De capcodes worden nu wel goed weergegeven. Bedankt voor de tip.
Ik zal de aangegeven capcodes toevoegen.
Maarten (09-01-11 09:30)
Heel erg handig en fijn!
Verder wil ik wel mededelen dat de capcodes in regio 10, Noord-Holland Noord, niet kloppen.
Deze beginnen met een 0, deze wordt niet weergegeven bij de capcode.

Zou u dan ook gelijk de 0220342, Rapid Responder Alkmaar willen toevoegen en de 0220701 t/m 0220705, huisarts? Bedankt!
Roy (06-01-11 07:34)
Mooie toevoeging! Niet te opvallend maar wel duidelijk!