P2000Mobiel.nl 2 jaar

P2000Mobiel.nl is 2 jaar geworden.
Hieronder wat statistische informatie;

- Het aantal unieke bezoekers blijft oplopen, waar er vorig jaar ongeveer 1.000 unieke bezoekers per dag P2000Mobiel.nl bezochten, is dit nu al meer dan 3.000.
- Van deze 3.000 bezoekers, zijn de 3 koplopers de mobiele telefoons met besturingssysteem: Android, iPhone en Symbian. Gevolgd door Blackberry en Windows Mobile.
- Het aantal meldingen wat er sinds de start is verwerkt staat momenteel op meer dan 3.000.000 meldingen.

Alvast fijne kerstdagen gewenst en een gelukkig nieuwjaar.
Voorzichtig met het vuurwerk, zodat jullie niet op deze website komen te staan ;-)

Reacties

rinke (21-02-12 16:43)
wat voor software moet ik downloaden om het geluid te horen.
Easeddyuselay (07-05-11 15:06)
zeer interessant, bedankt
Beheerder (11-03-11 19:04)
Graag gedaan, zie ook het geplaatste nieuwsbericht.
Enrico (11-03-11 18:02)
Helemaal top mensen het werkt weer.
Beheerder (08-03-11 23:24)
Het probleem is bekend en zal, als het mee zit, op het einde van deze week opgelost zijn.
Enrico (08-03-11 23:22)
Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik ontvang de laatste tijd geen geluid meer als er een melding is terwijl ik dit wel geactiveerd heb.
Dave (22-12-10 15:59)
Gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan.
Dankzij jullie heb ik mooie platen kunnen schieten van de LL2 toen ik hem spontaan zag hier!
Geweldige site, top!

Dave.
sebastiaan (18-12-10 12:52)
Hey hey allemaal ik gebruik hem ook al een tijdje op me experia en ik vind het een heel fijn idee dat er p2000 mobiel is ik wens alvast iedereen fijne feestdagen en een heel goed en gezond 2011
Beheerder (17-12-10 12:28)
Deze nieuwe capcode is een paar dagen geleden al toegevoegd.
Er zijn al meerdere meldingen over binnengekomen.
Roy (16-12-10 16:27)
Klopt, de LL1 heeft een nieuwe capcode, 0120901.
@toone71 (14-12-10 20:48)
Goede aanvulling op mijn dagelijkse dosis informatie.
William (13-12-10 18:17)
Een perfecte site, ga zo door. Bedankt namens een heleboel trouwe kijkers.
Maarten (13-12-10 17:07)
@ Beheerder.. Voeg eens 0120901 toe! ;)
Dan klopt het weer, zie ik aan mijn pieper.
Enrico (12-12-10 15:38)
Gefeliciteerd met de verjaardag. Ik heb deze site bijna 24 uur per dag aanstaan om op de hoogte te blijven.
Ga zo door.
Beheerder (12-12-10 00:07)
Allen bedankt voor jullie felicitaties :-)

@Aptd
Inderdaad, bedankt voor de reactie.

@Maarten
Ik had je al een reactie gegeven bij je vorige bericht...
Dat er momenteel weinig tot geen meldingen van LL1 binnenkomen ligt niet aan deze website, ook bij andere websites staan er geen meldingen na 08-12-2010.
Er wordt momenteel om de een of andere manier (tijdelijk) geen gebruik gemaakt van het P2000 systeem.
Hier is dus niets aan te doen...
Maarten (11-12-10 23:47)
Gefeliciteerd!
Zorg je er nog wel even voor dat de LL1 melding op regio Noord-Holland Noord te zien zijn?
Firefighter (11-12-10 16:32)
Keep up the good work. Ziet er goed uit. Gebruik de site dagelijks
Sven (11-12-10 12:12)
Gefeliciteerd. Keep up the good work!
Aptd (11-12-10 00:54)
Politie gebruikt itt Ambu en brandweer bijna geen textberichten (p2000) maar gesproken woord ( c2000). Je zult dus nooit meer van de politie zien. Alle gesproken opdrachten van de ambulance staan ook niet vermeld.
henkjan (11-12-10 00:17)
nog een keer. jullie mogen best wat meer van de politie vermelden. Die mis ik telkens op de site.

Henkjan.
henkjan (11-12-10 00:14)
geweldig. Proficiat. Ik ben al een hele poos een gebruiker van deze site.
Ga zo door allemaal.

Henkjan, Elst (gld).
Laurens (10-12-10 23:41)
Ik ben het eens met alle wat hierboven staat! gefeliciteerd! Goed werk, en inderdaad een voorbeeld voor de rest! Ga zo door!

Groet Laurens
Nico (10-12-10 22:46)
Top mannen, gefeliciteerd. Ik ben vanaf het begin trouwe gebruiker, en sinds kort ook op mijn HTC. Ga zo door.
JackR (10-12-10 21:56)
Voorbeeld voor andere site! Geen poespas: gewoon snel de info die ik wil zien.
Ga zo door.

JJ
vuurvreter (10-12-10 20:36)
Van harte gefeliciteerd namens een dagelijkse gebruiker sinds het online zijn van de site.

Helemaal top en snel actueel met de meldingen die ik wil zien.

Groet, Erwin
Roy (10-12-10 19:12)
Van harte! Ik gebruik hem echt elke dag, meerdere eren met m'n iPhone.

Top site!

Roy